keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Turun tauti

Käytiin tosiaan siskon ja äidin kanssa Turussa mukamas kirppiskierroksella. Käytiin sitte vaa yhellä kirppiksellä, joka oli tosi tunkkanen ja öklö. Oon käyny Turussa kerran aikasemmin yläasteella, ja muistelin sen olevan aika blaah. En myönnä olevani stereotyyppinen Turkuu inhoova stadilainen.....
Olin tosi positiivisesti yllättyny kyllä! Tosi kaunista, ja hurjasti näyttäviä taloja ja ne laivaraflat oli ihania! Varsinki aussiebar. Huh, ne aussimiehet...huh. Pakko myös myöntää, että en oo missään Suomessa nähny yhtä tyylikkäitä miehiä. Ei välttämättä mun makuun (vielä kymmeneen vuoteen..ne oli semmosta aviomiesmatskua), mut selkeesti panosti lookkiinsa paljon. Tykkäsin!
 Sisko haki mut kotoota aamulla ysiltä, ja olin vieläki maailmapyöriifiiliksissä edellisestä baariyöstä. Olin menny nukkumaan pari tuntia ennen, joten oli pakko saada ihanaa rasvasta bensisruokaa. Oli kyl törkeen kallis, 12e tommosesta?
 Mun sisko ei tajunnu mitä tossa oli vikana. Mä kikattelin sitte yksinäni vissiin auringonpistoksessa.

 Äiti olis halunnu tehä ton mut onneks sain estettyä. Se on vähän yliluova ja erikoinen joskus.
 Oli järjettömän hyvät alennukset! Acneaki -50% muistaakseni. Mulle tarttu tuolta vähän wesciä.

 Onko parempaa ku salaatti- ja kalabuffa!?
 Tuolla toisella puolella se ruisrock sitte vissiin ois ollu, tai dbtl.
 Siinä mun hienot uudet -50% wescin kuulokkeet.
Pakollinen turistikuva. keskel jokkee :O 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sen ku kysyt!