lauantai 6. heinäkuuta 2013

Perjantai











 Oltiin kalasataman konttiaukiolla, joka on kesällä yks mun lemppari hengailupaikoista. Siellä järkätään kaikkee kivaa menoo ja meininkii. Livebändei, djt, konttejen sisällä tanssimista, saippuakuplia, grillaamista jne.Viime kesänä siin vieressä toisissa reiveissä yks pari piti hääjuhlansa savukoneitten ja laasereitten keskellä ja tuntemattomien taputtaessa. Se oli ihanaa. Tätä eventtiä oli vissiin aika huonosti mainostettu, koska paikalla ei ollut läheskään yhtä paljon ihmisiä ku yleensä. Toisaalta aika lähellä oli myös kuudes aisti festarit menossa.

Siitä lähettiin sit Adamsiin. Se on tilana ihan kiva, mut sielläki oli vaihteeks tosi vähän ihmisiä. Oltiin törkeen aikasin kyl liikkeessä. Siellä mä avauduin yhelle miehelle mun ihastuksesta sitä kohtaan hihi. Hoidin asian kuulema tyylikkäästi.

Siitä sitte Roskaan, joka oli ihan tyhjä mitä hittoa! Jossain vaiheessa kaikki mun kaverit katos seuraavaan baariin, ja mä jäin takahuoneeseen pelaamaan totuutta ja tehtävää joidenkin tuntemattomien poikien kanssa. Se oli ihan törkeen hauskaa!

Siitä sitte lähinki jatkoille Katajannokalle kimppakämpän terassille. Hienot keskustelut.

Perjantai on kyllä päivänä ihan perseestä biletyksen suhteen. Ei ollu ketään missään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sen ku kysyt!