tiistai 2. heinäkuuta 2013

Ajelulla avec Jassu

Käytiin Jassun (onkohan mulla muita kavereita?) kaa vähän ajelemassa ja samalla Ikeassa, en ees pysy kärryillä et minä päivänä. Me ollaan tänä syksynä tunnettu vissiin 9 tai 10 vuotta. Tsiisus! Meil on kyl niin huonoo ja tasotonta läppää, ja tunnetaan toisemme varmaan paremmin ku kukaan muu. Tavattiin seiskalla, kun mä menin lähikouluuni yläasteelle englanninkieliselle linjalle, jonne meni suurin osa mun ala-asteeltaki jossa englanniks oltiin myös opiskeltu. Ruvettiin suunnittelee mun sen aikasen parhaan kaverin kanssa eeäffän snoukkakielimatkaa, ja tarvittiin joku kolmas mukaan jostain syystä. Meil oli ollu semmonen joku hetki koulussa, jossa kaikki luokkalaiset esittäyty ja Jassu kerto harrastavansa lumilautailua. Jassu oli tosi erikoisen näkönen back then, ja se oli tullu jostain ihme koulusta ties mistä. Se oli super ujo, ja hengas kahen oudon (huom. esiteininä olin vissiin aika ennakkoluulonen :D ) tytön kanssa, jotka se tuns omalta ala-asteeltaan. No, menin kumminki Jassulle puhumaan snoukkaamisesta, ja alettiin heti suunnittelemaan miten kerätään rahaa tekemällä esim. mehukoju jne. Siitä päivästä lähtien ollaan hengattu ihan kokoajan yhessä yläasteen ja lukion. Varsinki sillon ku asuin viel kotona, ni olin Jassulla yötä suunnilleen viikon putkeen aina välillä. Niitten äiti teki tosi hyvää ruokaa! esimerkiksi siis.......
Meitä on muuten aina vähän nuorempana luultu kaksosiks. Me oltiin yläasteella varsinki IHAN samannäköset, pituset ja kokoset. Molemmilla samallaiset pitkät ruskeet hiukset. Muistan sen vapauttavan tunteen ku mä värjäsin mustiks kasilla, ja Jassu veti vetyperoXidi blondit ja leikkas lyhyemmäks. Skeitattiin ja oltiin aika cool! ... Ei siitä sen enempää, ollaan nykyään ihan erilaisia ulkonäöltä ja varsinki musamaulta! Meil menee nykyään enemmän sukset ristiin, mut sitä se aikuistuminen on ku löytää itteään. Jassulla on muutenkin avomies, ja tehään paljon eri juttuja ja eletään eri rytmillä. Tekee molemmille varmasti ihan hyvää olla ihan rauhassa toisistamme pitkästä aikaa. Me nimittäin tsoukkaillaan sillä, et tullaan asumaan mummoina naapureina meijän kissojen kanssa. Niin ja ollaan (siis tullaan olemaan ehkä joskus ehkä) muuten samaa aikaa raskaana, ja mitä nyt kaikkee voikaan vaan yhessä tehä mitä normaalit ihmiset tekee erikseen. Ja sitä paitsi, JOssu, mun toinen paras ystävä on aina asunu Tampereella (paitsi sen puol vuotta ku oltiin kämppiksiä sisäoppilaitoksessa kasilla......) ja hyvin meillä menee <3

Noniin, eksyin vähän aiheesta. Oltiin siis ikeassa sun muualla. Ostokset näytän vaikkapa piakkoin.
 Oli vissiin väärä kenkävalinta. Auts! Kengät DinSko

 Perus. Ps. www.jaswho.blogspot.com sieltä löydän usein mahtavan rumia kuvia itestäni!
 Uus kiva hiuspompula Seppälästä.
 Blogin eka "päivänasukuva" hah! Mekko H&M.
 Haettiin Masa Lauttasaaresta ja mentiin halvalle pizzalle. Masa on muuten asunu Rollossa! Sen kautta tiedän pari tyyppiä onneks!

2 kommenttia:

  1. ai mä olin outo :DD
    ja mä näköjään syön jokaisessa kuvassa minkä otat musta... :D ihanaa

    VastaaPoista

Sen ku kysyt!