keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Different day, same shi*

Tällasissa näkymissä tänään. Kävin lukemassa lehet kaivarin Carusellissa ja vetäsin teetä ja kokista. Ostin sen jälkeen kirsikoita ja menin istumaan kaivarin skedepuiston viekkuun vähän tiirailemaan trikkejä. Mul on muuten jäätävä nokkosihottuma ollu pari yötä. Herään vaan raapimaan itteeni ku hullu. Yääääk. Viime yönä meinasin seota ku olin nii raivoissani tästä raapimisesta. Mul on jääny traumoja ku pienenä mulla oli kaveri joka vaan raapi itteensä ihaaan kokoajan, ja pystyn vieläki kuvittelemaan sen äänen. Ihan yhtä kauheeta kun et joku viilais sen kynsiä mun vieressä. Yhhhyhyh. Joo nyt vaan ällöttää.

4 kommenttia:

  1. Heippa! Lukasin tossa just tän sun blogin läpi ja ollaan kyllä molemmat melko samassa tilanteessa; aivan kohta eessä Rovaniemelle muutto ja uus elämä, eikä millään malttais oottaa! Pääsin yliopistoon heti ekalla yrityksellä ja 1.8 sais alkaa muuttaan:) En myöskään tunne tuolta Rovaniemeltä oikeastaan ketään, poikaystävän kanssa oon kyllä muuttamassa mutta muuten kaikki tulee oleen ihan uutta.. Vielä pitäs muutama viikko jaksaa oottaa! Pidän kans blogia, tosin vaan kutsutuille lukijoille toistaseks. Julkasen sen sitten ku oon tarpeeksi rohkea, mutta oon kyllä jo kesän alusta saakka sitä muokkaillu ja sinne aina välillä kirjotellu. Sori tämmönen vähän hölmö kommentti, mutta oli pakko päästä hehkuttaa ku tajus kui samassa tilanteessa ollaan ! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, pistä mulle ihmeessä mailia jos haluut käydä katsastamassa jotain kahviloita vaikka yhessä ja muutenki paikkoja! aurorah91@gmail.com

      Poista
  2. Vastaukset
    1. kesänen puisto ja meri! mikäs sen parempaa <3 (plus skeittarit vieressä :D)

      Poista

Sen ku kysyt!