lauantai 6. heinäkuuta 2013

Kodin fiiliksiä

Alkaa olee haikee fiilis, kun tavarat häviää muille omistajille ja jätesäkkeihin ja laatikoihin. Mä oon myyny nyt älyttömästi huonekalujani veke, koska päätin alottaa uuden alun rollossa. Otan vaan vaatteet, kirjat, astiat ja muutaman tärkeän huonekalun. Myynyt oon nyt partsin aurinkotuolit, nojatuolin, ruokapöydän tuolit, kenkähyllyn.. vielä lähtee sänky menemään (jonka ostin 2kk sitte... :/) ja sohvaki ja pesukone jää tänne kämppään. Vaatteita oon karsinu hirveen paljon, ja viimeinkin luovun kaikista noista "kyllä mä ehkä joskus tähän mahun"-kappaleista. Otan mukaan oikeestaan vaan kaikkea semmosta jolla on mulle jotain tunnearvoa ja kaikkee mitä käytän paljon.
Mä olin pari vuotta sitten vielä semmonen etten pystyny heittää mitään veke. Loin tunnesiteen kaikkeen tavaraan ja koin hylkääväni ne jos heitin pois. Herkkä joo-o... :D Nyt vaan annan tavaraa pois toisten elämään, eikä se tunnu missään. Pelkkää materiaa. Mun ainoa huoli on se, että mitä ihmettä mä teen enää kaksiolla kun ei mulla oo mitään tavaraa sinne! Jos joku tarvii asuntoa rollossa, niin mulle voi tulla kämppikseks!

2 kommenttia:

  1. Heip ! Miten sie just päätit rovaniemelle muuttaa :D etelästä tänne pohojoseen :o ihmeellistä :D no kuiten, täällä kirjottaa 17v tyttö joka toistamiseen muuttaa rovaniemelle opiskelemaan. Että jos seuraa tms kaipaat nii mie ilo mielin uusiin ihmisiin tutustuisin :p jos kiinnostas nii laitappa vaikka säpöä saana__96@hotmail.com
    T. Saana :)

    VastaaPoista
  2. Uudet tuttavuudet kelpaa aina! Pistän meiliä heti ku pääsen sinne asti :)

    VastaaPoista

Sen ku kysyt!