keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Toxic

Vaatteita pakatessa on tullu pieni kriisinpoikanen. Mitä vaatteita mä tuun käyttämään rollossa, ja kannattaako mun raahata sinne ihan kaikkea? Mulla on varmaan 30 paria semmosia korkkareita, joille ei vaan tuu käyttöä. Ne vaan näyttää hyvältä esillä, ja odottaa ehkä jotain tapahtumaa jossain etelän miljonäärijuhlilla. Ihan kuten tämä pari.  Mun tatuoinnit myös sopii oikein hyvin tulevaan real housewife of orange county elämääni ha! Mutta..kehtaanko mä sipsuttaa nää jalassa lähimpään räkälään rollossa?

Ps. Edelliseen postaukseen liittyen.. näin viime yönä ja päikkäreillä kokoajan unia jossa mua jahdattiin. Olin toisessa unessa Suomen joku pahin talousrikollinen ja mua jahtas ihan kaikki suomalaiset. Toisessa unessa en ees tiedä miks, mutta joku poika jahtas mua kaikkien erilaisten esteiden yli, ihan ku jossain pelissä. Lopulta se alko ampumaan mua ja jouduin sukeltaessa väistelemään luoteja. Ei tsiisus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sen ku kysyt!