lauantai 24. elokuuta 2013

Everything you touch, surely dies.

Kolmas viikko rollossa ja mikä fiilis? morkkis.

Oon tehny tosi paljon töitä itteni kanssa, ja haluun olla mahollisimman kiltti ihminen kaikille. En haluu satuttaa ketään, enkä olla ilkee. Mua on kiusattu ala-asteelta lukioon asti, enkä ikinä haluu tuottaa kelleen pahaa mieltä niinku mulle tuotettiin. Mä sanon tosi harvoin suoraan kellekkään jos niissä ärsyttää joku tai jos ne on tehny jotain joka mun mielestä on tosi törkeetä. Pidän asiat sisällä enkä kommentoi ihmisten negatiivisiä puolia. Mun mielestä ei oo mun asia pahottaa kenenkään mieltä, ja annan ihmisten olla sellasia kun on.
Tähän mä pyrin.

Oltiin eilen Matin synttäreiden kunniaks pienellä porukalla liikkeellä. Istuttiin iltaa, käytiin keilaamassa, pelaamassa bilistä ja sitte mentiin dorikseen (yökerho). Booli oli hiton tiukkaa ja shotteja vedettiin yllinkyllin! Mä oon siis ihminen jolla nousee ykskin siideri päähän.
Musta tuntuu että kaikki mun tunteet pääs eilen valloilleen ja olin ihan mahdoton. Olin täys idiootti.. täysin vastakohta siitä mihin pyrin ihmisenä. Koska viina pistää mut unohtamaan asioita, en voi ees pyytää anteeks oikeista asioista, vaan kokonaisuudesta. Pääsin kumminki kotiin kiinalaisen takeaway annoksen kanssa loppuenlopuks. Nyt oon tosi ahistunu ja surullinen.
En tykkää yhtään siitä ihmisestä joka oon ku juon. Tuntemattomille oon kiva, ja "normaali", mut heti ku seurassa on joku josta välitän, oon ihan kamala.
Otan tosi herkästi itteeni juttuja, ja suutun ja oon dramaattinen ja ilkee ja pyöritän päässäni ihan ihme juttuja joista voin olla vihanen. En oo semmonen joka itkee kuinka kukaan ei rakasta sitä, vaan oon tosi riidanhalunen. Ja koska en osaa koskaan juoda fiksusti, vaan se menee joka kerta yli, mun seurassa on varmasti tosi vaikee olla. En ite huomaa missä vaiheessa oon juonu tarpeeks tai missä vaiheessa oon liian kännissä, vaan jos mennään juomaan, ni sitä juodaan kokoajan koko illan ajan. Hiprakassa oon vielä vaan hassu ja kikatteleva, mut sit jossain vaiheessa se menee överiks. Missä vaiheessa!?
Ja mitä hittoa voin tehdä asialle? Pitääkö mun ihan oikeesti ruveta vaan juomaan limpparia baarissa? Sitä voisin ainaki kokeilla.

Alkoholia en juo muuten yhtään, paitsi jos ollaan menossa juomaan juomaan esim baariin. En oo semmonen joka juo yhen tai kaks, on pari tuntia aikasin illalla istumassa jossain ja lähtee himaan. Sillon juon limua mieluummin. Mulla ei myöskään oo kotona mitään alkoholia koskaan valmiina. Jos tarkotus ei oo bilettää, niin en juo.
Tästä oon ylpee itessäni, ettei mun juominen oo kokoaikasta, eikä mun oo "pakko saada" siideriä sillon tällön. Mun ei oo pakko saada ikinä. Mut miks sitten ku oon menossa juomaan, sitä on pakko saada kokoajan? Miks pitää olla niin kännissä?
Kukaan ei tykkää musta ku juon, ja siitä on aiheutunu monta riitaa ja paljon sydänsuruja.

Musta tuntuu, että nyt yhden kaverisuhteen päättyessä juomisen takia, on aika tehä muutos. Vaatiko se näin paljon että tajusin?




Ps. Näin tosi oudon unen jossa olin huoneessa lokin kanssa. Heräsin siihen, kun yleensä en herää unista yhtäkkiä. Oli pakko sitte nyt googlaa että mitä lokit meinaa unissa;
"To see seagulls in your dream indicate a desire to get away from your problems or the demands of your walking life. You may be wasting away your potential and unused skills. Alternatively, a seagull symbolizes your strengths. You are able to cope with life's changes with grace and understanding. The dream may also be a pun on "see go" and thus indicate something that you need to let go or see go"

... AIVAN! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sen ku kysyt!