tiistai 20. elokuuta 2013

If I fall, if I die, know I lived and missed some bullets

Tänään menin kasilta aamulla nukkumaan ja heräsin yhtäkkiä siihen, että mun varapuhelin soi. Olin nimenomaan laittanu oman puhelimeni äänettömälle, ettei kukaan herättäis mua. Sitä ennen mietin että mitä jos joku työnantaja soittaa ja mä vaan nukun...
No. Vastasin paniikissa varapuhelimeen ja kappas, mua odottaa huomenna (vai tänään?) työhaastattelu!
Mä oon hakenu täällä lähes joka paikkaan, joten tää oli oikeen kiva homma.

Jatkoin sitte unia, kunnes TAAS mun varapuhelin soi kuuden aikaan iltapäivällä. No, Matti siellä käski pakkaamaan kamat, että mä lähen nyt uimaan. Jaahas. (Kirosin siinä vaiheessa sitä, että se tajus soittaa mun varapuhelimeen!) No selvä se. Pakkasin kamat ja menin uimaan, ku Matti meni samaan rakennukseen salille.
Oltiin lyöty vetoa siitä, etten muka jaksais uida kahta kilsaa. Voi kuule helposti tokasin!
Muistin että Matti oli sanonu että kaks kilsaa meinais 50 kertaa altaan mitan. No uin innolla 50 ja lähin saunomaan ja unelmoimaan tonnista jonka Matti ois velkaa!
Ei se 50 sitte ihan ollukkaa kahta kilsaa vaan 1km250m. Eli ens kerralla uin 80 kertaa!   Hitsin Matti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sen ku kysyt!