keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Edistys vai takapakki?




Mun muuttokuorma saapu viiimeinkin viime viikolla, ja tääl on vieläki laatikoita siellä sun täällä. Perjantaina Jassu tulee Helsingistä tänne, ja lauantaina onki tuparit. Apuaaaaa! Hirveesti tekemistä ja järkkäämistä.

Kun muuten availin laatikoita (ja leikin jouluu...jeee telkkari!!) tajusin et kuormastahan puuttuu ihan kokonaan mun kaikki astiat! Kaikki mun keräilemät ihanat sarjat, pannut, aterimet ja ihan kaikki semmoset. Ja niitä ei tosiaan ollu äitin luona, eikä sen varastossa. = ne on pöllitty siinä vaiheessa ku oon lastannu niitä mun kämpästä kohti äitin kämppää. Hitto sentään! Ne oli ehdottomasti mun arvokkaimmat tavarat, ihan jo senki takia, että oon pyytäny pelkkiä lautasia ja kuppeja varmaan viimeset viis vuotta aina ku lahjoja saa. Oon siis saanu niitä aina synttäreillä ja jouluna ja ylppäreissä jne.. Ja nyt ne on lähteny ku tuhka tuuleen! Ketuttaa ihan törkeesti. Mä oon viel niin neuroottinen sen suhteen ettei mun kamaa pöllittäis. Tuplalukitukset kaikkialla ja aina pelkään et mut ryöstetään haha!

2 kommenttia:

  1. Hui, kuinka joku voi olla niin törkee että pöllii toisen muuttokuormasta! Suu kyllä loksahti auki tuota kohtaa tekstistä lukiessa.

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihmiset on ihmeen röyhkeitä nykyään! Mut toisaalta, tää vaan muistuttaa itteäni siitä että ei pidä kiintyä tavaraan koska sitä aina tulee ja menee, eikä sillä loppuen väliks oo mitään väliä että mitä omistaa ja mitä ei.

      Poista

Sen ku kysyt!