keskiviikko 7. elokuuta 2013

I can't tell where the journey will end, but I know where to start

Juttelin masan (joka on asunu rollossa) kanssa eilen illalla facebookissa, ja se neuvo menemään eka Uitto Pubiin ja siitä Roy clubiin (voin olla väärässä nimistä). Tein työtä käskettyä ja ujosti lähdin kohti luultua oikeeta suuntaa. Kysyin kumminkin kahelta vastaan tulevalta mieheltä jos oon menossa sinne päinkään ja tietenki ihan päinvastaseen olin käppäilemässä. Nää miehet oli sattumalta menossa itekki sinne, ja matkalla sainki legendaarisen miksi rolloon pommituksen päälleni!
Kuulema siihen on kolme vaihtoehtoa syyksi... a.) miehen takia b.) opiskelemaan c.) oon mielipuoli. Ei ainakaan a eikä b, ceestä en tiiä!
No, menin sitte uitossa yksinäni istumaan otettua rohkasevan salmarin tiskillä. Kymmenisen minuuttia maltoin istua ja tajusin että jos en nyt ite puhu jollekki, ni saan istua siinä loppu illan yksin.
Käännyinki takana istuvien kahen miehen puoleen ja kohteliaasti keskeytin niitten trivial pursuitin. Tilanne meni jotenkuten näin.."Anteeks että mä häiritsen, mutta tää on mun eka ilta rovaniemeläisenä, voinko istua teijän kanssa? Voin olla ihan hiljaaki kunhan ei tarvi yksin olla..." Ne sitte toivotti mut tervetulleeksi pöytäänsä ja pääsin itekki pelaamaan! 
Oli sen verran mukavia heppuja, että jatkettiin uiton suljettua kahen aikaan seuraavaan, eli roippariin. 
Lauloin karaokea, ja sain rekrytoitua mulle taustalaulajatki. Kaks jotain karaoke tähteä joilla oli kuulema oma bändiki! 
Meno oli melkosen salmiakkisen rempseetä ja pilkun tultua päätin että nyt me lähetään uimaan! Ihan niinkun Helsingissä on tapana jatkoilla kesäsin tehä. Sain pihalle astuttua kaks tyttöä meijän mukaan ja kana kun olen nii kaikki ui paitsi minä! Ihannnnn liian kylmää! (pitää muuten myös mainita, että mun piti baariin lähtiessä laittaa päälle NAHKATAKKI! elokuussa. tsiisus!) 
Harmi etten tajunnu ottaa kameraa mukaan, vaikka noloja kuvia varmastikki tallentu jonkun kännyyn. Oli ihan mahtava ilta ja ihania ihmisiä koko keskusta täynnä. 
Vähän lupailin baarimikolle, että tuun tänään uudestaan roippariin, mutta nyt on pakko jättää väliin. Leffa ja uus sohva is all I need tonight.


Ja tämmösissä vaatteissa mut saatto bongata darrailemasta kaupoilla. Tääl on muuten överi halpa skopunkten jota ei mun mielestä oo Helsingissä.. BikBok alkaa myös pikkuhiljaa näyttämään joltain muulta ku rempalta. 

2 kommenttia:

  1. Olen antanut sinulle haasteen(: Voit mennä katsomaan sen osoitteesta;
    http://momentsfromthenorth.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    VastaaPoista

Sen ku kysyt!