torstai 20. kesäkuuta 2013

Tilanne nyt

Sain tällä viikolla hoidettuu tosi paljon asioita. Tärkeintä oli saada nykyiseen kämppään alivuokralainen. Semmonen löyty helposti! Mulla on tällä hetkellä ihana kaksio järjettömän hyvään hintaan hyvällä paikallaki. Vuokrasopimuskin vuodelle 2024 muistaakseni! Päätettiin tulevan vuokralaisen kanssa, et se asuu tässä vuoden, sen jälkeen katotaan uudestaan molempien suunnitelmia. Voihan se olla että palaan kotiin, tai tutkin jotain toista paikkakuntaa. Innostuin myös jo pakkaamaan talvivaatteita ja astioita. Melkeen tekis mieli ottaa jo verhot alas. Eihän tässä oo enää ku päälle viis viikkoa...!
Niin ja tosiaan, sain tänään soiton välittäjältä, että oon listan kärjessä saamaan yhtä asuntoa. Eli joo, oon periaatteessa myös koditon lapissa toistaseksi. Mulla on hätätapauksessa tietenkin sovittuna paikka johon pääsen kämppikseksi asumaan, mutta eiköhän ees joku roskiksen katos löydy piakkoin vuokrattavaks.
Nyt täytyis vaan selvittää miten saan osan huonekaluista maan halki, ja mitä kaikkea saan jättää tänne paluutani odottamaan. Tähän on muuttamassa semmonen tosi rento muusikko, ja sanoinki että saa rämpytellä just sen verran ku haluaa. Mulla on super rento seinänaapuri, ja meillä on vähän niinku kirjoittamaton sopimus siitä, etten kerro kelleen mitä se siellä duunailee(puffpuffpass!), eikä se sitte valita mun yöllisistä kämmäilyistä. Perus itä-helsinki meininkiä.
Tänään mä aion pakkaa ihan hemmetisti tavaroita! oli pakko eilen ikuistaa kämppä originaali kunnossa, koska kaaoshan tästä on syntymässä! mä oon aikamoinen keräilijä, ja onneks tän muuton yhteydessä oon päässy niiiiiin paljosta jo eroon. Vein mm. kaikki sopivat dvd:ni nuorisokeskus Happeen! Suosittelen ihmisten oikeesti lahjottavan tämmöstä kamaa mestoihin, joissa niistä pääsee nauttimaan moni, eikä yhen kotitalouden väki! Siitä tulee itelle myös hirveen hyvä mieli! :) Tässä mun rakas home sweet home <3 tulee ikävä sohvalla löhöilyä ja ambulanssien ääniä ja tööttäilyä ja super valosuutta. En jää kaipaamaan mopopoikia.



4 kommenttia:

  1. Welcome to lapland!:) Täällä ei ole kyllä mitään hihi

    VastaaPoista
  2. Bikbok sinne on ainaki tulossa! :D

    VastaaPoista
  3. Sul on kyl nii kiva kämppä! Mite oot saanu noi kengät toho seinään kii?

    VastaaPoista
  4. Naulasin vaan seiniin naulat ja laitoin kestävän narulanka systeemin niiden väliin. Sen jälkeen kuulin remppamieheltä, ettei enää kukaan naulaa mitään seiniin.... eli en kai suosittele! :D toisaalta mul on toi seinä ihan täynnä nauloja..kattoo miltä näyttää ku ottaa kehykset alas :)))

    VastaaPoista

Sen ku kysyt!