torstai 27. kesäkuuta 2013

Kiireinen päivä

Tänään oli niin törkeen paljon kauppoja läpikäytävänä. Jalat kiljuu hierontaa! Käytiin siskon kanssa sovittelemassa häämekkoja (no en mä kyllä paljoo sovitellu...uljas prinssini missä olet??), ostettiin veljen tytöille lahjoja, käytiin Brklyn Bakeryssä, stokkalla syömässä ja kattelemassa vauvanvaatteita ja vähän liian monessa krääsäkaupassa ettimässä hääkamaa. Ihana päivä ja ihana seura! Paras kauppabongaus oli kumminkin Bulevardin ja Manskun kulmaan avattu ruotsalainen Granit. Löysin sieltä huippu hienon lampun. Pakko käydä sieltä hakemassa myös pari muuta juttua mukaan muuttoon... Pankkikortti kiittää ja kuittaa!








2 kommenttia:

  1. Mä olin just mun kaverin kanssa metsästämässä hänen häämekkoaan ja oli muuten ihan mielettömän hauskaa! :) Paitsi jotenkin aika tympeitä ne myyjät siellä hääkaupassa.. :/

    VastaaPoista
  2. Oli kyl hauskaa, varsinki ku mulla ja mun siskolla oli niin päinvastanen maku! :D Mä kattelin kaikkia pitsi glitteri unelmia ja sisko tosi simppeleitä breakfast at tiffany tyyppisiä!
    ihmettelin myös vähän myyjien käytöstä...kumminkin melko tärkee päivä prinsessahäistä unelmoivalle hei!

    VastaaPoista

Sen ku kysyt!